آرتا جونآرتا جون، تا این لحظه: 19 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

شاهزاده ی رویاهای من

عید سعید غدیرخم برهمه مسلمانان مبارک باد

1393/7/21 18:13
نویسنده : مامان مهسا
827 بازدید
اشتراک گذاری

کارت پستال درخواستی طراحان

 

بر عید غدیر عید اکبر صلوات
بر چهره ی نورانی حیدر صلوات
بر فاطمه این عید هزاران تبریک
بر یک یک اهل بیت کوثر صلوات
عید سعید غدیر خم مبارک باد

صاحب روز غدیر، امام علی علیه‏السلام درباره نیکی به دیگران در این عید فرمود: «[در این روز [با نیکی و خیر فراوان، از آرزومندان و آنان‏که به دست شما چشم دوخته ‏اند، بازدید کنید و در خوردنی‏ها و آنچه در دست و در توان دارید، با ناتوانان همسانی داشته باشید. پاداش یک درهم [هزینه کردن در راه خدا] در این روز، برابر صد هزار درهم در روز دیگر است. هر کس بدون درخواست برادر مؤمنش از او دل‏جویی و کارگشایی کند و با اشتیاق به او نیکی رساند، چون کسی است که در این روز، روزه گرفته و شبش به نیایش پرداخته است. کسی که در شامگاه روز غدیر، به روزه‏ داری افطاری دهد، مانند کسی است که یک میلیون نفر را غذا داده است».
 

عید غدیر از اعیاد ویژه اسلامی است که مسلمانان سراسر جهان آن را با شکوه و عظمت هر چه بیشتر در مقایسه با اعیاد دیگر جشن می‏گیرند. سنت و فرهنگ زیبای تبریک به سادات و رفتن به منزل و دیدار آنان، نمونه بارز بزرگی شأن و مقام والای اهل بیت پیامبر است. مسلمانان با تبریک این روز به سادات، شروع ولایت و امامت علی علیه‏السلام را جشن می‏گیرند و آنان را فرزندان و ادامه دهنده نسل پاک ایشان معرفی می‏کنند. آنها با احترام و بزرگداشت به سادات در همه زمان‏ها به ویژه در این روز، محبت قلبی خود را به اهل بیت ابراز می‏دارند و با این کار اطاعت خود را از سخنان آنان مبنی بر احترام فرزندان پیامبر نشان می‏دهند.

 

آرتا و آرتین  در روز عید غدیر از بابا و مامانشون عیدی گرفتند ... به مادر جون و آقاجون که از ما دور هستند زنگ زدیم و آرتا و آرتین عید رو بهشون تبریک گفتند به دیدن مامان جون باباجون رفتیم برای عیددیدنی و ادای احترام به بزرگترها...دیروز هم  مدیر مدرسه آرتا جونم به همه دانش آموزان مدرسه عیدی داده بودند ...پسرانم در جشن  عید غدیر مسجد فاطمیه که برای بچه های مقطع ابتدایی برگزار شده بودهم شرکت کردند.

پسندها (2)

نظرات (4)

سحر
24 مهر 93 10:11
غدیر، یک تاریخ است؛ تاریخى که ابتدایش مدینه است، میانش کربلا و انتهایش ظهور.عید غدیر بر شما مبارک.
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم بر شما هم مبارک
ساناز
29 آبان 93 22:06
خصوصی داری عزیزم
سحر
7 دی 93 12:09
تولد آرتا جون رو گرفتی؟ راستی رای یادت نره ها، کد 81 ممنونم.
Kosar
29 دی 93 19:51
__♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥__ ___♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥___ __♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______ ____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی